Új partner esetében (a kapcsolatfelvételt követően) - szerződést küldünk a leendő partnernek, mivel a megrendelőnek szükséges megállapodnia vállalatunkkal, hogy a tevékenysége során keletkezett fém tartalmú hulladékot átadja – mi azt a hatályos jogszabályok feltételei szerint átvesszük, elszállítjuk, tároljuk és újrahasznosítás céljából előkezeljük.
A szerződés visszaküldését követően, szükség esetén göngyöleget helyezünk ki a partner részére (személyesen vagy postai úton).
A „megtelt tároló(k)” jelzése után - előre egyeztetett időpontban megtörténik a hulladék elszállítása. Az általunk kihelyezett göngyöleget cseréljük, illetve kérés esetén továbbiakat helyezünk ki.
A fém tartalmú hulladék a telephelyre történő beérkezést követően - hitelesített raktári lapmérlegen – mérésre és válogatásra kerül, az egész folyamatról fényképes dokumentáció készül.
Mérést követően a szállítási dokumentáció kiállításra és megküldésre kerül a partner részére, amely alapján Önök kiállítják Társaságunk részére a számlát. A számla beérkezését követően, utalásra kerül a fém hulladék vételára.